Wednesday, May 4, 2011

Dissapointed -_-

So back around the end of April, Hautelook was having a sale on NYX cosmetics. I bought a set of 22 lip glosses for $26.50. I was looking forward to my package, and when my package came, UGHHH I was kind of disappointed  I think I would only wear about 5 of the colors. The rest are colors I would never wear. They were mostly really dark shades of burgundy, browns, and purples, and some dark reds. It came with some glittery lip glosses that are straight up all glitter. One of them was a silver lip gloss which was literally a gloss with massive amounts of silver glitter. One was a sheer pink shade but the glitters were like rainbow colored when reflected with light. I feel like it's such a waste. I was thinking about using the glitter lipglosses for the eyes, but when the gloss is spread out almost all the glitter just smears off. Any suggestions I can do with the glosses I rather not use for my lips? Has anyone ever used lip glosses for anything else? Picture is below, excuse me for the bad quality, I took it in a rush with my phone; I wasn't in any type of hyped mood to care to take it with my digital camera.


Gas where I live is starting to get ridiculously high. $4.09/gallon for REGULAR. Vintage Makeup made a post about the "Rediscover Challenge," and I am going to try to do this because I need gas so less make up, haha.


17 comments:

  1. Thanks for adding this to your post! :)

    Can't wait to see what you rediscover.

    ReplyDelete
  2. Thanks for the comment!
    Eyeshadow is hard for me to throw away because I have such large palettes and I don't usually use bright colors for normal days! I can't bring myself to throw it away.

    Ahh hautelook! Sometimes, it's easy to get sucked up by the promise of a good deal. =/ I don't wear dark lip shades either. If the lip glosses are safe for your eyes, you can actually use them shiny eyeshadow! I've seen it down and read about it in magazines. =)

    ReplyDelete
  3. lol, i dont think you can use lipgloss for eyes...wont it be too sticky, and wont it crease like mad???i dont know....maybe blusher???like you apply it b4 foundation???actually dont try it, i nvr tried it, and wont know how that would look...i mean if those are colours that u really wont use....give it to a frd or smth i guess...lol

    btw im holding a giveaway, come join if you are feeling lucky~~~

    jessy
    threenothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. really??? they are that bad??? maybe a swatch???lol i mean i just put all my useless make up that i dont like in my "make-up graveyard" cuz throwing them out seem so wasteful....lol

    ReplyDelete
  5. lol that was a quick response...but ya im a total hoarder when it comes to make up too, the hubby makes fun of me all the time because of that...he said i keep buying them, and im unable to throw them out...thats classic hoarding...but usually i just tell him to shush~~~^_^

    ReplyDelete
  6. http://thetalentedlife.blogspot.com/

    Will u follow me back?

    ReplyDelete
  7. Thanks for the post - really awesome. I love brown colors.. :)

    ReplyDelete
  8. i think red lipstick would look nice on you~~~just pratice it at home, i think the more u use red lipstick, the more it will grown on ya~~~

    ReplyDelete
  9. Aw, sorry that your package came w/such disappointing shades =/ Well, the dark reds can be used for nights out and I personally think those are totally wearable :) You can try it over a lipstick and get that vampy red color. Really sexy! As for browns and stuff, they can be good nude glosses but the purples... hmm, I'm not sure! I think if it's a reddish purple, you can use it as a sexy red color, but if it's just overly glittery, there isn't much else :/

    ReplyDelete
  10. Sorry to hear bout your disappointment, I know what that feels like -_-. That rediscover challenge sounds interesting, maybe I'll have more success at that rather than project 10 pan. Hehe.

    ¤ blogniJANEL

    ReplyDelete
  11. Like the others I'm sorry to hear you weren't satisfied with your package. Maybe you can swap/sell with someone the ones you don't like? But as for the rediscover challenge that sounds like fun! I can't wait to see what you find. Haha.

    Great blog! I'm now a follower.

    -Dinah
    http://dgsbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. really nice blog!!! love it!
    follow me at:
    www.commeunimage.blogspot.com

    FB: comme une image

    xoxo

    ReplyDelete
  13. Oh my gosh, I love your blog! It's so charming! But darnit, gotta love buying online :P You never know what you get xP  I was hoping we could follow and friend each other! Thanks!
    <3eimi
    shiikwaasaababy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I have to agree with you! This happens to me every time I buy lip glosses in "bulk", they send the ugly colors!! Someone needs to come up with a cute set of lip glosses so I can have multiple prices at affordable costs. :) Great post lady.

    ReplyDelete
  15. Helloooo. Your blog is very nice. I liked it. I have a very interesting blog. You should visit and follow my blog. Thanks.

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. please follow http://britters89.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. You have a really cute blog here :) I'm a new follower :) Mind checking out my new blog?

    paintmealovestory.blogspot.com
    I'll follow anyone who follows me :)

    ReplyDelete